ŠKARABELOVÁ, Simona. Initiating and maintaining of relationships - instruments used. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 207-226, 19 s. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Initiating and maintaining of relationships - instruments used
Název česky Iniciování a udržování vztahů - používané nástroje
Autoři ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant).
Vydání Katowice, Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison, od s. 207-226, 19 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00038273
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky vztahový marketing obce úřady místní správy
Klíčová slova anglicky Relationship marketing towns local authorities
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 10. 1. 2010 22:08.
Anotace
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The chapter consists piece of knowledge synthesis segment of this research, investigative the municipalities relationship marketing in the area of Initiation and maintenance of relationships, tools used for establishing and maintaining relationships with particular types of subjects.
Anotace česky
Kapitola prezentuje dílčí závěry mezinárodního komparativního výzkumu, zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy, který byl proveden mezinárodním výzkumným týmem ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.Obsahuje syntézu poznatků a závěrů těch výsledků výzkumu, které se zaměřují na rozdílnost mezi sledovanými zeměmi v iniciování a budování vztahů, vč. nástrojů používaných k udržení těchto vztahů.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:48