ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění
Název anglicky Educational approaches as a prevention of risk for social socio-culturally handicapped
Autoři ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant).
Vydání 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038277
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Asistent pedagoga; interakce; romský žák; sociokulturně znevýhodněné skupiny; školní prostředí; učitel; vzdělávání
Klíčová slova anglicky Assistant pedagogue; interaction; Roma pupil; socio-culturally handicapped groups; school environment; teacher; education
Změnil Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 10. 1. 2010 22:27.
Anotace
Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění aplikovaná ve školním i mimoškolním prostředí byly představeny a diskutovány na workshopu.
Anotace anglicky
Educational approaches as a prevention of risk for social socio-culturally handicapped, applied at school and out-of-school background were introduced by this workshop.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:02