Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění
ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění |
Název anglicky | Educational approaches as a prevention of risk for social socio-culturally handicapped |
Autoři | ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00038277 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Asistent pedagoga; interakce; romský žák; sociokulturně znevýhodněné skupiny; školní prostředí; učitel; vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | Assistant pedagogue; interaction; Roma pupil; socio-culturally handicapped groups; school environment; teacher; education |
Změnil | Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 10. 1. 2010 22:27. |
Anotace |
---|
Edukační přístupy jako prevence rizik sociálního znevýhodnění aplikovaná ve školním i mimoškolním prostředí byly představeny a diskutovány na workshopu. |
Anotace anglicky |
---|
Educational approaches as a prevention of risk for social socio-culturally handicapped, applied at school and out-of-school background were introduced by this workshop. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:02