D 2009

Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost

Název česky

Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost

Název anglicky

Ahold - business etics and corporate responsibility

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Svazek I. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 147- 195, 49 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00038299

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5003-7

Klíčová slova česky

Ahold; retailer; zákazníci; podnikatelská etika; společenská odpovědnost

Klíčová slova anglicky

Ahold; retailer; customers; business etics; corporate responsibility

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:36, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje případovou studii týkající se společnosti Ahold a vývoji její společenské odpovědnosti a podikatelské etiky ve světě a v ČR včetně řešení konkrétních kauz.

Anglicky

Contribution presents case study concerning the company Ahold and the development of its corporate responsibility and business etics worldwide and in the Czech Republic together with the soluton of the concrete causes.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty