2009
Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost
Název česky
Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost
Název anglicky
Ahold - business etics and corporate responsibility
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Svazek I. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 147- 195, 49 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00038299
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5003-7
Klíčová slova česky
Ahold; retailer; zákazníci; podnikatelská etika; společenská odpovědnost
Klíčová slova anglicky
Ahold; retailer; customers; business etics; corporate responsibility
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:36, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje případovou studii týkající se společnosti Ahold a vývoji její společenské odpovědnosti a podikatelské etiky ve světě a v ČR včetně řešení konkrétních kauz.
Anglicky
Contribution presents case study concerning the company Ahold and the development of its corporate responsibility and business etics worldwide and in the Czech Republic together with the soluton of the concrete causes.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|