2009
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název česky
Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Název anglicky
Value creation in the reverse flows on B2B markets
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 497-522, 26 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00038308
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5003-7
Klíčová slova česky
hodnota; tvorba hodnoty; B2B trhy; zpětné toky
Klíčová slova anglicky
value; value creation; B2B markets; reverse flows
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 15:01, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky práce druhého roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací a to zejména výsledky empirického průzkumu analyzujících odpovědi manažerů týkající se vybraných otázek řízení zpětných toků.
Anglicky
The article presents the results of the second year lasting research aimed at the value cretion in the revese flows of B2B markets especially the results of the empirical survey analysing the answers of managers concerning the chosen aspects of the reverse flows management.