D 2009

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

Název česky

Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích

Název anglicky

Value creation in the reverse flows on B2B markets

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků V, od s. 497-522, 26 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00038308

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5003-7

Klíčová slova česky

hodnota; tvorba hodnoty; B2B trhy; zpětné toky

Klíčová slova anglicky

value; value creation; B2B markets; reverse flows

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 15:01, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky práce druhého roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací a to zejména výsledky empirického průzkumu analyzujících odpovědi manažerů týkající se vybraných otázek řízení zpětných toků.

Anglicky

The article presents the results of the second year lasting research aimed at the value cretion in the revese flows of B2B markets especially the results of the empirical survey analysing the answers of managers concerning the chosen aspects of the reverse flows management.