GRENAROVÁ, Renée. Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení. In Konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. DramaTechniques in Foreign LanguageTeaching to Learners with SLD. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Drama Techniques in the Russian Teaching at the Second Stage of Primary School to Learners with Specific Learning Disabilities
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. DramaTechniques in Foreign LanguageTeaching to Learners with SLD, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dramatická výchova; vyučování ruskému jazyku; 2. stupeň základní školy; žák se specifickými poruchami učení; alternativní metody; komunikační situace; komunikativní přístup; prvky dramatické výchovy
Klíčová slova anglicky drama techniques; Russian teaching; second stage of primary school; learner with specifil learning disabilities; alternative methods; communicative situation; communicative approach; elements of dramatic education
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 16. 3. 2011 15:57.
Anotace
Příspěvek a prezentace na téma Dramatická výchova ve vyučování ruskému jazyku na 2. stupni základní školy u žáků se specifickými poruchami učení si kladla za cíl ukázat některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách ruského jazyka se zaměřením na žáky s SPU.
Anotace anglicky
The presentation Drama Techniques in the Russian Teaching at the Second Stage of Primary School to Learners with Specific Learning Disabilities illustrated some possibilities of utilizing drama in Education in Russian lessons with including SLD learners.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 12:56