2009
INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE
Název česky
INTERAKTIVNÍ VÝUKOVÝ SYSTÉM MyIMLE
Autoři
Vydání
ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications, 2009
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia
Klíčová slova anglicky
System; Applications; Education;Distance education; Multimedia
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 15. 12. 2010 20:01, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Thanks to its possibilities and abilities, flash animations become most widely used platform for creation of interactive study supports. High security level of Flash player protects clients computer and servers against unauthorized access. 6th Int. Conference on Emerging e-learning Technologies and Applications In complicated and intelligent systems is communication of application with databases very necessary. On clients side, it is also necessary to save important state information. Even applications running on clients side needs to communicate. The aim of this article is show basic possibilities of this communication with regards to e-learning flash applications.
Česky
Interaktivní animace, simulace a různé didaktické hry ve spojení s možnostmi Flash přináší do výuky zcela nový rozměr. Přímé propojením Flash animací s reálnými systémy a možnost vzájemné spolupráce více uživatelů při práci s těmito systémy otevírá novou ne příliš probádanou cestu k novým velmi zajímavým výukovým oporám, které obzvlášť v technických předmětech mohou sehrát významnou roli. Na základě zásad pro tvorbu distančních studijních opor a s ohledem na výše uvedené možnosti, vyvíjím systém, který jsem nazval MyIMLE (My Interactive Multimedia Learning Environment). Tento systém by měl být dostatečně dynamický a otevřený pro jeho rozšiřování i do oblastí, které se, vzhledem k rychlosti rozvoje nových technologií, dají jen těžko odhadnout. Jednou jeho velmi důležitou větví by měl být i směr k mobilním interaktivním multimediálním výukovým systémům. Příspěvek si klade za cíl ukázat základ činnosti tohoto systému.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|