HRBÁČEK, Jiří. INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE |
Název česky | INTERAKTIVNÍ VÝUKOVÝ SYSTÉM MyIMLE |
Autoři | HRBÁČEK, Jiří. |
Vydání | ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia |
Klíčová slova anglicky | System; Applications; Education;Distance education; Multimedia |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 15. 12. 2010 20:01. |
Anotace |
---|
Thanks to its possibilities and abilities, flash animations become most widely used platform for creation of interactive study supports. High security level of Flash player protects clients computer and servers against unauthorized access. 6th Int. Conference on Emerging e-learning Technologies and Applications In complicated and intelligent systems is communication of application with databases very necessary. On clients side, it is also necessary to save important state information. Even applications running on clients side needs to communicate. The aim of this article is show basic possibilities of this communication with regards to e-learning flash applications. |
Anotace česky |
---|
Interaktivní animace, simulace a různé didaktické hry ve spojení s možnostmi Flash přináší do výuky zcela nový rozměr. Přímé propojením Flash animací s reálnými systémy a možnost vzájemné spolupráce více uživatelů při práci s těmito systémy otevírá novou ne příliš probádanou cestu k novým velmi zajímavým výukovým oporám, které obzvlášť v technických předmětech mohou sehrát významnou roli. Na základě zásad pro tvorbu distančních studijních opor a s ohledem na výše uvedené možnosti, vyvíjím systém, který jsem nazval MyIMLE (My Interactive Multimedia Learning Environment). Tento systém by měl být dostatečně dynamický a otevřený pro jeho rozšiřování i do oblastí, které se, vzhledem k rychlosti rozvoje nových technologií, dají jen těžko odhadnout. Jednou jeho velmi důležitou větví by měl být i směr k mobilním interaktivním multimediálním výukovým systémům. Příspěvek si klade za cíl ukázat základ činnosti tohoto systému. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 09:09