ŠEĎOVÁ, Klára. Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2009, roč. 14/2009, č. 1, s. 27 - 52, 25 s. ISSN 1803-7437.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
Název anglicky Silent Partnership: Relations between Parents and Female Teachers in Primary schools
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant).
Vydání Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00038414
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky rodina; škola; spolupráce; zapojování; partnerství
Klíčová slova anglicky family; school; cooperation; involvement; partnership
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 14. 1. 2010 15:53.
Anotace
Tento text představuje empirickou studii, jež se na základě dat z kvalitativního výzkumného šetření mezi rodiči a učitelkami prvního stupně základní školy snaží popsat podoby interakce a komunikace mezi rodinou a školou.
Anotace anglicky
Based on qualitative research with parents and primary school teacher, this text is an empirical study endeavouring to disclose the forms of interaction and communication between the family and the school.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:33