MINÁŘOVÁ, Eva. Možnosti slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním. In VOJTOVÁ, V. - VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 8 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky Možnosti slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Possibilities of primary school stylistic and communication education in pupils with social disadvantage
Autoři MINÁŘOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, VOJTOVÁ, V. - VÍTKOVÁ, M. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students, 8 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038460
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova anglicky stylistic and interactive education; social disadvantage; school interactive situation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 26. 2. 2010 16:20.
Anotace
Příspěvek se věnuje problematice slohové a komunikační výchovy na ZŠ u žáků se sociálním znevýhodněním, např. v multikulturní třídě.
Anotace anglicky
The paper deals with problems of stylistic and interactive education at elementary schools with socially disadvantaged pupils. It presents how much causes of social disadvantages can be especiall in multicultural situation in the school class.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 13:16