SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 2009. ISBN 978-80-210-4849-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
Název anglicky Utilization of Dramatic Education in French Lessons with a view to SLD Learners
Autoři SCHEJBALOVÁ, Zdeňka.
Vydání Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky dramatická výchova; francouzština; gramatika; žáci se SPU; alternativní metody
Klíčová slova anglicky Dramatic Education; French; Grammar; Learners with SLD; Alternativ Methods
Změnil Změnila: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D., učo 2213. Změněno: 18. 1. 2010 11:27.
Anotace
Příspěvek zkoumá problematiku zefektivnění výuky cizího jazyka a ukazuje některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení a jak efektivně procvičit např. některé gramatické jevy.
Anotace anglicky
The presentation illustrates some possibilities of utilizing drama in Education in French Lessons with Including SLD Learners. For example: how to exercise some grammatical phenomena effectively.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 06:12