Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{867962, author = {Foltýnová, Darina}, article_location = {Olomouc}, article_number = {3}, keywords = {self-regulation; self-regulate skills; experimental method; information technologies; geography teaching}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {JTIE - Journal of Technology and Information Education}, title = {Výzkum rozvoje autoregulačních dovedností prostřednictvím informačních technologií na příkladu zeměpisného učiva}, url = {http://www.jtie.upol.cz/clanky_3_2009/foltynova.pdf}, volume = {1}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 867962 AU - Foltýnová, Darina PY - 2009 TI - Výzkum rozvoje autoregulačních dovedností prostřednictvím informačních technologií na příkladu zeměpisného učiva JF - JTIE - Journal of Technology and Information Education VL - 1 IS - 3 SN - 1803537X KW - self-regulation KW - self-regulate skills KW - experimental method KW - information technologies KW - geography teaching UR - http://www.jtie.upol.cz/clanky_3_2009/foltynova.pdf N2 - Předkládaný příspěvek se zabývá problematikou autoregulace a možnostmi jejího rozvoje prostřednictví informačních technologií. Autorka si kladla za cíl navrhnout způsob diagnostiky úrovně osvojení autoregulačních dovedností u žáků druhého stupně základní školy a experimentální metodou ověřit výuku spočívající v nácviku autoregulačních dovedností s využitím informačních technologií. Smyslem výzkumu bylo nabídnout námět pro přenesení problematiky rozvoje autoregulace prostřednictvím informačních technologií do konkrétních úkolových situací v zeměpise tak, aby žáci dostali možnost a příležitost nahlédnout do svého myšlení a poznávacích postupů. Výsledky práce dokazují, že výuku zeměpisu lze koncipovat tak, aby žáci používali informační technologie zároveň se smysluplným využívání geografických poznatků s cílem dosáhnout žádoucí úrovně osvojení autoregulačních dovedností. ER -
FOLTÝNOVÁ, Darina. Výzkum rozvoje autoregulačních dovedností prostřednictvím informačních technologií na příkladu zeměpisného učiva. \textit{JTIE - Journal of Technology and Information Education}. Olomouc, 2009, roč.~1, č.~3, 6 s. ISSN~1803-537X.
|