LUKÁŠOVÁ, Růžena. Spokojenost zákazníků a její měření. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s. 33 - 52, 58 - 62, 25 s. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{868172, author = {Lukášová, Růžena}, address = {Brno}, booktitle = {Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}, edition = {první}, keywords = {public services; measuring of customer satisfaction}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5112-6}, pages = {33 - 52, 58 - 62}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta}, title = {Spokojenost zákazníků a její měření}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 868172 AU - Lukášová, Růžena PY - 2009 TI - Spokojenost zákazníků a její měření VL - sv. 1 PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta CY - Brno SN - 9788021051126 KW - public services KW - measuring of customer satisfaction N2 - V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Spokojenost zákazníků a její měření. In \textit{Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s.~33 - 52, 58 - 62, 25 s. sv. 1. ISBN~978-80-210-5112-6.
|