LUKÁŠOVÁ, Růžena. Spokojenost zákazníků a její měření. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s. 33 - 52, 58 - 62, 25 s. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spokojenost zákazníků a její měření
Název česky Spokojenost zákazníků a její měření
Název anglicky Customer satisfaction and its measurement
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 33 - 52, 58 - 62, 25 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029824
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova anglicky public services; measuring of customer satisfaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 13. 3. 2010 20:30.
Anotace
V první části kapitoly je vymezen pojem spokojenost zákazníka, objasněn diskonfirmační model spokojenosti a charakterizována role očekávání ve vztahu ke spokojenosti. Druhá část kapitoly objasňuje základní koncepce měření spokojenosti zákazníků a možnosti využití výsledků měření spokojenosti zákazníků v rámci řízení kvality v organizaci.
Anotace anglicky
The first part of the chapter defines the term customer satisfaction, clarifies the disconfirmation model of satisfaction and characterizes the role of expectation in relation to satisfaction. The second part describes basic conceptions of customer satisfaction measurement and presents the possible ways of using the customer satisfaction measurement results for the purposes of quality management in organizations.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 16:40