C 2009

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

Název česky

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

Název anglicky

Research procedure and data collection methods

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 64 - 82, 18 s. sv. 1, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00029825

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5112-6

Klíčová slova česky

veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků

Klíčová slova anglicky

public services; customer satisfaction measurement

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2010 09:21, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.

Anglicky

The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated.

Návaznosti

GA402/07/1486, projekt VaV
Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru