LUKÁŠOVÁ, Růžena. Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s. 64 - 82, 18 s. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{868173, author = {Lukášová, Růžena}, address = {Brno}, booktitle = {Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}, edition = {první}, keywords = {public services; customer satisfaction measurement}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5112-6}, pages = {64 - 82}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta}, title = {Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 868173 AU - Lukášová, Růžena PY - 2009 TI - Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat VL - sv. 1 PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta CY - Brno SN - 9788021051126 KW - public services KW - customer satisfaction measurement N2 - Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat. In \textit{Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s.~64 - 82, 18 s. sv. 1. ISBN~978-80-210-5112-6.
|