LUKÁŠOVÁ, Růžena. Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta, 2009, s. 64 - 82, 18 s. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Název česky Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Název anglicky Research procedure and data collection methods
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 64 - 82, 18 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029825
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova anglicky public services; customer satisfaction measurement
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 10. 3. 2010 09:21.
Anotace
Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.
Anotace anglicky
The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 07:16