2009
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
LUKÁŠOVÁ, RůženaZákladní údaje
Originální název
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Název česky
Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
Název anglicky
Research procedure and data collection methods
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 64 - 82, 18 s. sv. 1, 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00029825
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky
veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova anglicky
public services; customer satisfaction measurement
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2010 09:21, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.
V originále
Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.
Anglicky
The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaV |
|