a 2009

The relationship between anxiety and learning styles

STRÁNSKÁ, Zdenka

Základní údaje

Originální název

The relationship between anxiety and learning styles

Název česky

Vztah mezi úzkostí a styly učení

Autoři

STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant)

Vydání

Rozwój czlowieka w kontekście przemian cywilizacyjnych. XVIII Ogólnopolska konferencja psychologii rozwojowej. Program i streszczenia. Instytut Psychologii Uniwersitetu Wroclawskiego, Wroclaw 2009 (Sesja plakatowa 5 Edukacja i adaptacja, s. 122). 2009

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/09:00038854

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

styl učení; úzkost; úzkostnost

Klíčová slova anglicky

learning style; anxiety; trait-anxiety

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 4. 2. 2010 13:45, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Anotace

V originále

Presentation of partial results of research investigations aimed at exploring the relationship between learning styles and level of anxiety (trait-anxiety) of pupils at elementary school and grammar school.

Česky

Prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na prozkoumání vztahu mezi styly učení a mírou úzkostnosti žáků základní školy a gymnázia.