2009
The relationship between anxiety and learning styles
STRÁNSKÁ, ZdenkaZákladní údaje
Originální název
The relationship between anxiety and learning styles
Název česky
Vztah mezi úzkostí a styly učení
Autoři
STRÁNSKÁ, Zdenka (203 Česká republika, garant)
Vydání
Rozwój czlowieka w kontekście przemian cywilizacyjnych. XVIII Ogólnopolska konferencja psychologii rozwojowej. Program i streszczenia. Instytut Psychologii Uniwersitetu Wroclawskiego, Wroclaw 2009 (Sesja plakatowa 5 Edukacja i adaptacja, s. 122). 2009
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/09:00038854
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
styl učení; úzkost; úzkostnost
Klíčová slova anglicky
learning style; anxiety; trait-anxiety
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 4. 2. 2010 13:45, PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
V originále
Presentation of partial results of research investigations aimed at exploring the relationship between learning styles and level of anxiety (trait-anxiety) of pupils at elementary school and grammar school.
Česky
Prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na prozkoumání vztahu mezi styly učení a mírou úzkostnosti žáků základní školy a gymnázia.