KRČÁL, Ondřej. A Prospect Theoretical Model of Competition and Innovation. In New Economic Challenges, 2nd International PHD Students Conference. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 250-257, 426 s. ISBN 978-80-210-5111-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Prospect Theoretical Model of Competition and Innovation
Název česky Prospektově teoretický model konkurence a inovace
Autoři KRČÁL, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, New Economic Challenges, 2nd International PHD Students Conference, od s. 250-257, 426 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00043336
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5111-9
Klíčová slova anglicky Innovation; Competition; Prospect Theory; Inverted-U Relationship
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Ondřej Krčál, Ph.D., učo 63249. Změněno: 26. 3. 2013 13:06.
Anotace
In this paper, we show that different profit expectations due to different intensity of competition influence innovation decisions of otherwise identical firms. Using prospect theoretical model of decision under uncertainty, we predict an inverted-U relationship between competition and innovation frequently observed in empirical studies.
Anotace česky
V tomto článku ukazujeme, jak různá zisková očekávání způsobená různou intenzitou konkurence, které čelí jinak identické firmy, ovlivňují rozhodování o inovacích. Model, který je postaven na prospektové teorii rozšířené pro nejistotu, předpovídá vztah ve tvaru obráceného U mezi konkurencí a inovacemi.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 22:11