LUKÁŠOVÁ, Růžena a Anna VAŇOVÁ. Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy. Ekonomika a spoločnosť. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, roč. 10, č. 2, s. 127 - 135. ISSN 1335-7069.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
Název česky Marketing vztahů v podmínkách místní správy
Název anglicky Relationship Marketing in Local Self-government Offices
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Anna VAŇOVÁ (703 Slovensko).
Vydání Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00039098
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky vztahový marketing; úřady místní správy
Klíčová slova anglicky relationship marketing; self-government offices
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 26. 2. 2010 13:46.
Anotace
Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.
Anotace anglicky
The article presents chosen results of international reserach project Relationship markeitng of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research and is focused on evaluation of relatinship marketing in local self-government offices in Czech and Slovak Republic.
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 06:46