JONÁŠOVÁ, Daniela. Intervenční projekt Učení v pohybu. In Intervenční pohybové programy. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009, s. 56-60. ISBN 978-80-86317-73-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervenční projekt Učení v pohybu
Název anglicky Learning in the movement intervent project
Autoři JONÁŠOVÁ, Daniela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Intervenční pohybové programy, od s. 56-60, 5 s. 2009.
Nakladatel Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00039106
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86317-73-1
Klíčová slova česky intervenční program; učení; pohyb; učení v pohybu
Klíčová slova anglicky intervent program; learning; movement; learning in the movement
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Jonášová, učo 20875. Změněno: 29. 3. 2011 10:04.
Anotace
Cílem příspěvku je informovat o obsahu a výzkumném ověřování projektu Učení v pohybu na 1. stupni základní školy. Výzkumným cílem je identifikovat kladné i záporné efekty aplikace Učení v pohybu v různých vyučovacích předmětech. Příspěvek se opírá o teorii kurikula a přináší první výzkumné výsledky z ověřování projektu.
Anotace anglicky
Purpose of this paper is to inform the content and validation research project Learning in the movement 1st the primary school. Research to identify the positive and negative effects of application of learning in motion in various subjects. The contribution is based on the theory of curriculum and research provides the first results of the verification project.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 11:08