ŠIMBEROVÁ, Iveta, Vladimír CHALUPSKÝ, Eva TOMÁŠKOVÁ a Lucie KAŇOVSKÁ. Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. 1. vyd. Žilina: EDIS, 2009, s. 55-62, 7 s. edice 1. ISBN 978-80-8070-964-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Název anglicky Corporate culture and its impact on implementation of market orientation in company
Autoři ŠIMBEROVÁ, Iveta (203 Česká republika, garant), Vladimír CHALUPSKÝ (203 Česká republika), Eva TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika) a Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Žilina, Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi, od s. 55-62, 7 s. edice 1, 2009.
Nakladatel EDIS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00029929
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-8070-964-8
Klíčová slova anglicky market orientation; corporate culture; company
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 07:48.
Anotace
Tato kapitola je zaměřena na implementaci tržní orientace ve společnostech z pohledu podnikové kultury. Implementace tržní koncepce závisí na určitém typu podnikové kultury. Jedná se o jeden z důležitých faktů nezbytných pro implementaci tržní orientace.
Anotace anglicky
Chapter is focused to the theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation.
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 17:47