ŠIMBEROVÁ, Iveta, Vladimír CHALUPSKÝ, Eva TOMÁŠKOVÁ a Lucie KAŇOVSKÁ. Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi. 1. vyd. Žilina: EDIS, 2009, s. 55-62, 7 s. edice 1. ISBN 978-80-8070-964-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{874089, author = {Šimberová, Iveta and Chalupský, Vladimír and Tomášková, Eva and Kaňovská, Lucie}, address = {Žilina}, booktitle = {Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi}, edition = {1}, keywords = {market orientation; corporate culture; company}, language = {cze}, location = {Žilina}, isbn = {978-80-8070-964-8}, pages = {55-62}, publisher = {EDIS}, title = {Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 874089 AU - Šimberová, Iveta - Chalupský, Vladimír - Tomášková, Eva - Kaňovská, Lucie PY - 2009 TI - Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku VL - edice 1 PB - EDIS CY - Žilina SN - 9788080709648 KW - market orientation KW - corporate culture KW - company N2 - Tato kapitola je zaměřena na implementaci tržní orientace ve společnostech z pohledu podnikové kultury. Implementace tržní koncepce závisí na určitém typu podnikové kultury. Jedná se o jeden z důležitých faktů nezbytných pro implementaci tržní orientace. ER -
ŠIMBEROVÁ, Iveta, Vladimír CHALUPSKÝ, Eva TOMÁŠKOVÁ a Lucie KAŇOVSKÁ. Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku. In \textit{Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi}. 1. vyd. Žilina: EDIS, 2009, s.~55-62, 7 s. edice 1. ISBN~978-80-8070-964-8.
|