TOMÁŠKOVÁ, Eva. Market Orientation as an Instrument for Increasing of Competitiveness. In Days of Law. 1. vyd. Brno: Právnická fakulta MU, 2009, 11 s. ISBN 978-80-210-4990-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Market Orientation as an Instrument for Increasing of Competitiveness
Název anglicky Market Orientation as an Instrument for Increasing of Competitiveness
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Days of Law, 11 s. 2009.
Nakladatel Právnická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00029931
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-210-4990-1
Klíčová slova anglicky Market orientation; Business performance; Hi-tech firms; Customer orientation; Employee orientation; Czech Republic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 3. 3. 2010 18:49.
Anotace
This paper is focused on market orientation as a one instrument for increasing of competitive advantage for companies. The objective of the paper is to investigate relationship among market orientation, customer orientation, employee orientation and business performance at hi-tech firms in the Czech Republic. The paper involves results of "Research on implementation on market orientation in Hi-tech firms" supported by Grand Agency of the Czech Republic (GA402/07/1493).
Anotace anglicky
This paper is focused on market orientation as a one instrument for increasing of competitive advantage for companies. The objective of the paper is to investigate relationship among market orientation, customer orientation, employee orientation and business performance at hi-tech firms in the Czech Republic. The paper involves results of "Research on implementation on market orientation in Hi-tech firms" supported by Grand Agency of the Czech Republic (GA402/07/1493).
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 21:39