CHALUPSKÝ, Vladimír, Lucie KAŇOVSKÁ, Iveta ŠIMBEROVÁ a Eva TOMÁŠKOVÁ. Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem. 1. vyd. Brno: FP VUT v Brně, 2009, 115 s. edice 1. ISBN 978-80-214-4014-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
Název anglicky Research of market orientation implementation at hi-tech firms
Autoři CHALUPSKÝ, Vladimír (203 Česká republika, garant), Lucie KAŇOVSKÁ (203 Česká republika), Iveta ŠIMBEROVÁ (203 Česká republika) a Eva TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, 115 s. edice 1, 2009.
Nakladatel FP VUT v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00029935
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-214-4014-2
Klíčová slova anglicky Research; market orientation; hi-tech firms; Czech Republic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 2. 4. 2010 07:50.
Anotace
Publikace obsahuje hlavní výsledky výzkumu implementace tržní orientace u hi-tech firem v ČR.
Anotace anglicky
This publication includes the main results of Research of market orientation implementation at hi-tech firms in the Czech Republic.
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 00:08