KARLÍK, Petr. Two Tree Diagrams with Identical Semantic Interpretations: Is it the result of an undecided competition of different syntactic principles?. Online. In KARLÍK, Petr. Development of Language through the Lens of Formal Linguistics. München: Lincom, 2010, s. 105-116, 146 s. ISBN 978-3-89586-587-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Two Tree Diagrams with Identical Semantic Interpretations: Is it the result of an undecided competition of different syntactic principles?
Název česky Dva stromy s identickou sémantickou interpretací: výsledek nerozhodnuté soutěže různých syntaktických principů?
Autoři KARLÍK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání München, Development of Language through the Lens of Formal Linguistics, od s. 105-116, 146 s. 2010.
Nakladatel Lincom
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00043477
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-3-89586-587-9
Klíčová slova česky teorie pádu; modalita
Klíčová slova anglicky case theory; modality
Štítky RIV-OK
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. Mgr. Pavel Kosek, Ph.D., učo 4755. Změněno: 23. 10. 2016 20:07.
Anotace
The study attempts to give an answer to the question of how it is possible to explain, in the framework of diachronic linguistics, the existence of two semantically identical structures, one with accusative (Je vidět Sněžku), the other with nominative (Je vidět Sněžka).
Anotace česky
Studie se pokouší dát odpověď na otázku, jak lze v rámci diachronní lingvistiky vysvětlit existenci sémanticky identických struktur s akuzativem (Je vidět Sněžku) a s nominativem (je vidět Sněžka).
Návaznosti
MSM0021622435, záměrNázev: Středisko pro interdisciplinární výzkum starých jazyků a starších fází jazyků moderních
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Středisko pro interdisciplinární výzkum starých jazyků a starších fází jazyků moderních
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:53