KNOTOVÁ, Dana a Kateřina TRNKOVÁ. Pedagogičtí pracovníci málotřídních škol. In Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Pedagogičtí pracovníci málotřídních škol |
Název česky | Pedagogičtí pracovníci málotřídních škol |
Název anglicky | Educator staff in small schools with composite classes |
Autoři | KNOTOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/09:00029981 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | málotřídní školy pedagogičtí pracovníci |
Klíčová slova anglicky | small schools with composite classes;teaching staff |
Změnil | Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 13. 3. 2012 13:36. |
Anotace |
---|
Příspěvek prezentoval výsledky empirického šetření pedagogických pracovníků. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents the problems involved in operating small schools with composite classes as experiente by their staff. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/07/0806, projekt VaV | Název: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje |
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje |
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 04:05