2007
Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction
RYBIČKOVÁ, MartaZákladní údaje
Originální název
Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction
Název česky
: Osobnostní a sociodemografické faktory jako determinanty životní spokojenosti učitelů
Autoři
RYBIČKOVÁ, Marta (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, School and Health 21 (2), od s. 343-352, 10 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00051327
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100035
Klíčová slova česky
životní spokojenost, prestiž povolání, učitelé základních škol
Klíčová slova anglicky
life satisfaction; job prestige; teachers of primary schools
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2010 12:57, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.
V originále
This report summarises the research involving the teachers at the selected primary schools in Brno and its vicinity. The research was aimed at monitoring the sociodemographic and personality characteristics in a sample of primary school teachers and on tracing the link between these characteristics and the teachers life satisfaction. This research is part of a more extensive research focused on the teachers and the teacher trainees attitudes towards the teaching profession from the point of view of their motives to choose teaching as their job, job prestige and job satisfaction.
Česky
Sdělení se týká výzkumu, který proběhl mezi učiteli vybraných základních škol v Brně a blízkém okolí. Výzkum byl zaměřen na zmapování sociodemografických a osobnostních charakteristik vzorku učitelů základních škol a na sledování souvislosti mezi těmi charakteristikami a životní spokojeností učitelů. Výzkum je součástí širšího výzkumu zaměřeného na postoje učitelů a studentů učitelství k učitelské profesi z hlediska motivů k volbě profese, prestiže povolání a pracovní spokojenosti.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|