2009
Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky
Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky
Quality of School Life from the Socially Disadvantaged Pupils Perspective
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 77-90, 13 s. pd, 2009
Nakladatel
MUNI
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00051329
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky
riziko poruch chování; vylučování; škola pro všechny;postoje ke školnímu životu;koncept kvality života
Klíčová slova anglicky
risk of behavioural disorder; exclusion; school for all; school life attitude; quality of life concept
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 17:26, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Ve stati představujeme výsledky výzkumné studie. Interpretujeme specifika v postojích žáků se sociálním znevýhodněním ke kvalitě života školy jako rizikové skupiny.Tyto výsledky jsou prezentované ve srovnání s majoritní skupinou žáků.
Anglicky
In the chapter there are introduced the outcomes of research study concernig consequences of risk groups students attitudes toward school enviroment quality. We present data analysis of socially disadvantaged pupils in comparison with the majority pupils group.
Návaznosti
| MSM0021622443, záměr |
|