C 2009

Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním

Název česky

Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním

Název anglicky

Quality of School Life from the Socially Disadvantaged Pupils Perspective

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 77-90, 13 s. pd, 2009

Nakladatel

MUNI

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00051329

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5033-4

Klíčová slova česky

riziko poruch chování; vylučování; škola pro všechny;postoje ke školnímu životu;koncept kvality života

Klíčová slova anglicky

risk of behavioural disorder; exclusion; school for all; school life attitude; quality of life concept

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 17:26, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve stati představujeme výsledky výzkumné studie. Interpretujeme specifika v postojích žáků se sociálním znevýhodněním ke kvalitě života školy jako rizikové skupiny.Tyto výsledky jsou prezentované ve srovnání s majoritní skupinou žáků.

Anglicky

In the chapter there are introduced the outcomes of research study concernig consequences of risk groups students attitudes toward school enviroment quality. We present data analysis of socially disadvantaged pupils in comparison with the majority pupils group.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání