2009
Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování
ELIÁŠOVÁ, Petra a Věra VOJTOVÁZákladní údaje
Originální název
Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování
Název česky
Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování
Název anglicky
Assessment of the School Enviroment in the Terms of Bullying
Autoři
ELIÁŠOVÁ, Petra a Věra VOJTOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 241-252, 11 s. pd, 2009
Nakladatel
MUNI
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00051330
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky
školní šikanování; agresor; oběť; analýza situace ve třídě; pedagogická intervence
Klíčová slova anglicky
school bullying; aggressor; victim; analysis of the situation in the class; pedagogical intervention
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2012 15:47, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje výsledky výzkumné studie realizovné v prostředí základních škol v roce 2007/2008. V jeho rámci jsme ověřovali metodiku diagnostických procesů ve školní třídě se zaměřením na depistáž případů školní šikany.
Anglicky
The article presents the outcomes of research study from mainstream classrooms made in the year 2007/2008.In this framework we developed the methods and tools for assessing bullying in the classroom.
Návaznosti
| MSM0021622443, záměr |
|