C 2009

Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování

ELIÁŠOVÁ, Petra a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování

Název česky

Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování

Název anglicky

Assessment of the School Enviroment in the Terms of Bullying

Autoři

ELIÁŠOVÁ, Petra a Věra VOJTOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 241-252, 11 s. pd, 2009

Nakladatel

MUNI

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00051330

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5033-4

Klíčová slova česky

školní šikanování; agresor; oběť; analýza situace ve třídě; pedagogická intervence

Klíčová slova anglicky

school bullying; aggressor; victim; analysis of the situation in the class; pedagogical intervention

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2012 15:47, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje výsledky výzkumné studie realizovné v prostředí základních škol v roce 2007/2008. V jeho rámci jsme ověřovali metodiku diagnostických procesů ve školní třídě se zaměřením na depistáž případů školní šikany.

Anglicky

The article presents the outcomes of research study from mainstream classrooms made in the year 2007/2008.In this framework we developed the methods and tools for assessing bullying in the classroom.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání