C 2009

7.2 Czech Republic: Social Democrats strike back

MATUŠKOVÁ, Anna a Alexander BRAUN

Základní údaje

Originální název

7.2 Czech Republic: Social Democrats strike back

Autoři

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant) a Alexander BRAUN (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. London and New York, Political Marketing. Principles and Applications, od s. 181-183, 3 s. Textbook, 2009

Nakladatel

Routledge

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/09:00039626

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

0-415-43129-8

Klíčová slova anglicky

Social Democrats campaign elections political marketing

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2010 15:24, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Anotace

V originále

The chapter analyses the electoral strategy of Social Democrats in the year 2006. It focuses and evaluates the way of involving political marketing.

Návaznosti

MSM0021622407, záměr
Název: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích