RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Tematická kooperativní výuka dějepisu s využitím metod dramatické výchovy, její možnosti v současném vzdělávání ve vztahu ke klíčovým kompetencím a Rámcovému vzdělávacímu programu. In In VYHŇÁK, P. (ed.). Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 1 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: MU a Akademické nakladatelství CERM, 2008, s. 45-62, 62 s. ISBN 978-80-210-4664-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tematická kooperativní výuka dějepisu s využitím metod dramatické výchovy, její možnosti v současném vzdělávání ve vztahu ke klíčovým kompetencím a Rámcovému vzdělávacímu programu.
Název anglicky Thematic Cooperative Instruction of history using the drama education methods, its possibilities in the contemporary education system in relation to the key competences and Reference fremework for the elementary education.
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, In VYHŇÁK, P. (ed.). Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 1 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 45-62, 62 s. 2008.
Nakladatel MU a Akademické nakladatelství CERM
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00039861
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4664-1
Klíčová slova česky výukový program; tematická kooperativní výuka dějepisu; didaktické principy; klíčové kompetence; transmisivní a konstruktivistická koncepce výuky; kompetence pedagoga; životní zručnosti / life skills; integrovaná tematická výuka; model 4-H; cyklus rozvoje životních zručností/klíčových kompetencí
Klíčová slova anglicky educational programme; thematic cooperative instruction; didactic principles; key competences; transmissive and constructivist concept of education; life skills; integrated thematic education; cycle of development of key competences
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 9. 1. 2011 18:37.
Anotace
Tematická kooperativní výuka dějepisu s využitím metod dramatické výchovy, její možnosti v současném vzdělávání ve vztahu ke klíčovým kompetencím a Rámcovému vzdělávacímu programu.Struktura výukových programů s ohledem na zapojení didaktických principů a klíčových kompetencí. Naplňování klíčových kompetencí skrze komplexní výukové metody.
Anotace anglicky
Thematic Cooperative Instruction of history using the drama education methods, its possibilities in the contemporary education system in relation to the key competences and Reference fremework for the elementary education.Structure of educational programmes ith regard to the involvement of didactic principles and key competences. Fulfillment of key competences through complex educational methds.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:13