B 2010

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.

MATUŠKOVÁ, Anna

Základní údaje

Originální název

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.

Název česky

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.

Název anglicky

Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006

Autoři

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, 174 s. Ediční řada Monografie, svazek č. 32, 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/10:00043782

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-210-5169-0

Klíčová slova česky

politický marketing politické strany parlamentní volby Česká republika

Klíčová slova anglicky

political marketing political parties parlamentary elections Czech Republic

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2010 08:56, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.

Anglicky

The book analyses the electoral campaigns of parties presented in the House of Deputies in the Czech Republic. It focuses on their campaigns and the usage of political marketing.