2010
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
MATUŠKOVÁ, AnnaZákladní údaje
Originální název
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Název česky
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Název anglicky
Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006
Autoři
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, 174 s. Ediční řada Monografie, svazek č. 32, 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/10:00043782
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-210-5169-0
Klíčová slova česky
politický marketing politické strany parlamentní volby Česká republika
Klíčová slova anglicky
political marketing political parties parlamentary elections Czech Republic
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2010 08:56, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.
Anglicky
The book analyses the electoral campaigns of parties presented in the House of Deputies in the Czech Republic. It focuses on their campaigns and the usage of political marketing.