MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 174 s. Ediční řada Monografie, svazek č. 32. ISBN 978-80-210-5169-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Název česky Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006.
Název anglicky Political Marketing and Czech Political Parties. Electoral Campaigns 2006
Autoři MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, 174 s. Ediční řada Monografie, svazek č. 32, 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/10:00043782
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-210-5169-0
Klíčová slova česky politický marketing politické strany parlamentní volby Česká republika
Klíčová slova anglicky political marketing political parties parlamentary elections Czech Republic
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 20. 5. 2010 08:56.
Anotace
Kniha zkoumá volební kampaně parlamentních stran ve volbách do PSP ČR v roce 2006, přičemž hlavním cílem je zjistit, zdali a jakým způsobem využívaly metod politického marketingu.
Anotace anglicky
The book analyses the electoral campaigns of parties presented in the House of Deputies in the Czech Republic. It focuses on their campaigns and the usage of political marketing.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 20:58