2010
Upgrading of motivational effectiveness of experiments for gifted and ungifted students in science education
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Upgrading of motivational effectiveness of experiments for gifted and ungifted students in science education
Název česky
Zvýšení motivační účinnosti experimentů pro nadané a nenadané žáky v přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ
Vydání
The Second International Congress of Educational Research. Social Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research. 2010
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-605-60682-2-5
Klíčová slova česky
motivace, pozorování, experiment, mezipředmětové vztahy, přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
motivation, observation, experiments, interdisciplinary relations, science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2013 17:35, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Concrete examples of motivational science techniques as hands-on and minds-on experimenting, application of experiments in everyday and safe life, entertainment-edutainment experiments, science family experimenting, experiments supported by ICT educational technologies, action research based experimenting are presented. All presented science motivational teaching techniques are based on empirical research. These experimental activities can support ungifted students and can help to identify and to develop students gifted in science.
Česky
Jsou prezentovány konkrétní příklady motivačních přírodovědných technik jako hands-on a minds-on experimenty, aplikace experimentů z každodenního života, přírodovědné rodinné vzdělávání, experimenty podporované ICT, akční výzkum založený na experimentech. Všechny tyto motivační techniky jsou založeny na empirickém výzkumu. Tyto experimentální aktivity mohou podporovat nenadané studenty a také mohou zjišťovat a rozvíjet nadané studenty.
Návaznosti
| MSM0021622443, záměr |
|