2010
Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School.
SCHMEINCK, Daniela, Petr KNECHT, Walter KOSACK, Nikos LAMBRINOS, Martin MUSUMECI et. al.Základní údaje
Originální název
Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School.
Název česky
Očima dětí. Implementace evropské dimenze v primární škole prostřednictvím peer learningu.
Autoři
SCHMEINCK, Daniela (276 Německo, garant), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Walter KOSACK (276 Německo), Nikos LAMBRINOS (300 Řecko), Martin MUSUMECI (470 Malta) a Suzanne GATT (470 Malta)
Vydání
1. vyd. Berlin, 236 s. European Dimension in Education, 2010
Nakladatel
MBV Berlin
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00043964
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-86664-753-4
Klíčová slova česky
primární škola; evropská dimenze ve vzdělávání; peer learning
Klíčová slova anglicky
primary school; european dimension; peer learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2018 12:04, doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
V originále
The book is a final outcome of EU-funded project E-PLIPS (The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School). Partners from four European countries were developing theoretical as well as practical materials for teacher training. The results of the project aim to equip children and teachers with lifelong learning skills as well as to enable them to become active participants in European life.
Česky
Kniha je výsledkem řešení projektu Evroské komise E-PLIPS (Implementace evrospské dimenze ve vzdělávání na primární škole prostřednictvím peer learningu). Partneři projektu pocházející ze čtyř evropských zemí vyvinuli teoretické a praktické materiály, které stávajícím i budoucím učitelům umožní vybavit své žáky kompetencemi k celoživotnímu učení a aktivní účasti v evroském životě.