SCHMEINCK, Daniela, Petr KNECHT, Walter KOSACK, Nikos LAMBRINOS, Martin MUSUMECI a Suzanne GATT. Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School. 1. vyd. Berlin: MBV Berlin, 2010, 236 s. European Dimension in Education. ISBN 978-3-86664-753-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Through the Eyes of Children. The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School.
Název česky Očima dětí. Implementace evropské dimenze v primární škole prostřednictvím peer learningu.
Autoři SCHMEINCK, Daniela (276 Německo, garant), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Walter KOSACK (276 Německo), Nikos LAMBRINOS (300 Řecko), Martin MUSUMECI (470 Malta) a Suzanne GATT (470 Malta).
Vydání 1. vyd. Berlin, 236 s. European Dimension in Education, 2010.
Nakladatel MBV Berlin
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00043964
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86664-753-4
Klíčová slova česky primární škola; evropská dimenze ve vzdělávání; peer learning
Klíčová slova anglicky primary school; european dimension; peer learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 4. 4. 2018 12:04.
Anotace
The book is a final outcome of EU-funded project E-PLIPS (The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School). Partners from four European countries were developing theoretical as well as practical materials for teacher training. The results of the project aim to equip children and teachers with lifelong learning skills as well as to enable them to become active participants in European life.
Anotace česky
Kniha je výsledkem řešení projektu Evroské komise E-PLIPS (Implementace evrospské dimenze ve vzdělávání na primární škole prostřednictvím peer learningu). Partneři projektu pocházející ze čtyř evropských zemí vyvinuli teoretické a praktické materiály, které stávajícím i budoucím učitelům umožní vybavit své žáky kompetencemi k celoživotnímu učení a aktivní účasti v evroském životě.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:33