2010
Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Ljubljana, Slovinsko, XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education, od s. 1143-1149, 7 s. 2010
Nakladatel
Institute for innovation and development of University of Ljubljana
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044167
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-961-92882-1-4
Klíčová slova česky
rodinné přírodovědné a technické vzdělávání; hands-on experimenty; celoživotní vzdělávání; motivace v přírodovědném a technickém vzdělávání; denní a bezpečný život
Klíčová slova anglicky
family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:01, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Family science and technology education as our design-based research outcome is an innovative teaching and learning strategy for children and adults. Family science and technology education is defined as expanding science and technology knowledge and skills from the school to home of students. Hands-on experiments-activities based on simple equipment which can be found in most homes play very important role. Appropriate educational content is daily and safe living. Family science and technology education also helps to identify and to develop gifted students.
Česky
Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|