C 2009

Motivational learning tasks in science education

TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Eva PAVLOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Motivational learning tasks in science education

Název česky

Moivační učební úlohy v přírodovědné výuce

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika) a Eva PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Koper, Pouk v družbi znanja, od s. 262-270, 9 s. Education, 2009

Nakladatel

Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Koper, Slovenia

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovinsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00044181

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-961-6528-88-7

Klíčová slova česky

motivace; učební úlohy; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

motivation; learning task; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:08, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Theory and development of motivational learning tasks in science education. The study presents results of theoretical and empirical research in the field of interdisciplinary science education.

Česky

Teorie a vývoj motivačních učebních úloh v přírodovědném vzdělávání. Studie prezentuje výsledky teoretického i empirického výzkumu v mezipředmětové oblasti přírodovědných didaktik.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání