HAVEL, Jiří. Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection. In Janík, T.; Knecht, P. (Hg./Eds.). New Pathways in the Professional Development of Teachers. 1. vyd. Munster: Lit Verlag, 2010, s. 313-319. ISBN 978-3-643-50153-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection
Název česky Pětiletá příprava učitelů primární školy jako reflexe transformace kurikula
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Munster, New Pathways in the Professional Development of Teachers, od s. 313-319, 7 s. 2010.
Nakladatel Lit Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044186
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-643-50153-0
UT WoS 000287980000047
Klíčová slova česky Učitelství primárního vzdělávání; studijní program; kurikulum; profesionální znalosti učitele; reflexe.
Klíčová slova anglicky Primary Education Teaching; Studying Program; Curriculum; Teacher`s Professional Knowledge; Reflection
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 13. 4. 2011 14:28.
Anotace
In the paper there are presented the main trends in the field of innovation of the teacher training for the first grade at the primary schools at the Faculty of Education of Masaryk University. Furthermore, there are described the theoretical basis for their introduction and in the conclusion of the work there are outlined first experiences with their implementation, resulting from the analysis of student reflection.
Anotace česky
V příspěvku jsou prezentovány hlavní trendy v inovaci studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Dále jsou popsána teoretická východiska pro jejich zavedení a v závěru jsou nastíněny první zkušenosti s jejich realizací, které vyplývají z analýzy studentských reflexí.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 10:45