VLČKOVÁ, Kateřina a Marie DOSKOČILOVÁ. Gender differences in foreign language learning strategies. In ECER 2010. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Gender differences in foreign language learning strategies
Název česky Genderové rozdíly ve strategiích učení cizímu jazyku
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina a Marie DOSKOČILOVÁ.
Vydání ECER 2010, 2010.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Finsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW webové stránky k tématu strategií učení (Vlčková)
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; gender; cizí jazyk
Klíčová slova anglicky learning strategies; gender; foreign languages
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 28. 10. 2010 10:13.
Anotace
Gender differences in foreign language strategy use at the 5th grade, 9th grade of Czech elementary school (primary, lower secondary education) and at the grammar school (upper secondary comprehensive education). Girls tend to use strategies significantly more than boys at all the educational stages.
Anotace česky
Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku v 5. ročníku, 9. ročníku základní školy a na gymnáziích. Dívky mají tendenci používat strategie signifikantně více než chlapci. Chlapci používají více pouze několik málo strategií. Genderové rozdíly se zvětšují s narůstajícím stupněm vzdělávání. Výsledky korespondují s výsledky zahraničních výzkumů v euro-americké civilizaci.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 23:22