SHEENA, Bell, Maija HIRVONEN, Inga MUTSO, Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ. Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context. In The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context.
Název česky Rozmanitost v inkluzivním vzdělávání dospělých se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve středním odborném vzdělávání jako výzva. Komparativní studie měnící se role speciálního pedagoga v evropském kontextu
Autoři SHEENA, Bell, Maija HIRVONEN, Inga MUTSO, Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ.
Vydání The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference, 2010.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; role učitele; speciální pedagog; střední odborné vzdělání; odborné vzdělání; kompetence
Klíčová slova anglicky special educational needs; inclusive education; teachers role; SEN teacher; vocational education and training; competence
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 19. 9. 2012 08:28.
Anotace
The presentation focused on presentation of results of a comparative study of the current state of vocational education and training with focus on students with SEN in 4 European countries. Consequently, conclusions were drawn and recomendations for further cooperation were formulated
Anotace česky
Příspěvek představil výsledky komparativní studie analyzující současný stav středního odborného vzdělávání se zaměřením na studenty se SVP ve 4 evropských zemích. Na základě výsledků studiwe byly vyvozeny závěry a doporučení pro další spolupráci.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 6. 2024 17:04