ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to? In Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzívní vzdělávání v primární škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí. první. Brno: PdF MU, 2010, 7 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to?
Název česky Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to?
Název anglicky I teach the pupil with special educational needs, can I do it?
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzívní vzdělávání v primární škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí. 7 s. 2010.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044754
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky Učitel; výuka; vzdělávání učitelů; poradenský systém; integrace; žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky Teacher; education; teacher education; counseling system; integration; pupil with special educational needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 15. 1. 2011 15:59.
Anotace
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum byl realizovám v roce 2010 a zjistil, jak se učitelé staví k integraci a co považují za důležité, jsou-li děti se zdravotním postižením integrovány do škol hlavního vzdělávacího proudu. Autorka se opírá o vědecké poznatky a o vlastní zkušenosti s výukou chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anotace anglicky
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers concerning pupils with special educational needs. Research was realized in 2010 and found out, what are the teachers' opinions towards the integration and what they find important in connection with the process of disabled children integration into the mainstream education in schools. The author bears on science informations and her own experiences with teaching a boy with special educational needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:35