e 2010

Vyučovací metody vhodné pro výuku nadaných žáků a studentů

ŠKRABÁNKOVÁ, Jana, Jan ŠŤÁVA, Miroslav JANDA, Magdalena NOVOTNÁ, Iva KUBIŠTOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Vyučovací metody vhodné pro výuku nadaných žáků a studentů

Název česky

Vyučovací metody vhodné pro výuku nadaných žáků a studentů

Název anglicky

Teaching methods appropriate for teaching gifted pupils and students

Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ, Jana, Jan ŠŤÁVA, Miroslav JANDA, Magdalena NOVOTNÁ a Iva KUBIŠTOVÁ

Vydání

první. Brno, 44 s. 2010

Nakladatel

Jihomoravské centrum pro mezinárodní mobilitu

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-254-8122-6

Klíčová slova česky

Nadání; talent; žák; pedagogické schopnosti; typy učitelů; legislativa

Klíčová slova anglicky

Talent; gift; pupil; pedagogical possibilities; types of teachers; legislation
Změněno: 15. 1. 2011 16:02, doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příručka informuje učitele o možnostech práce s nadanými dětmi na SŠ a o možnostech podpory rozvoje nadaných žáků.

Anglicky

The manual instructs teachers about possibilities of work with talented pupils at high schools and about chances of supporting development of gifted pupils.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání