D 2010

Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami

Název anglicky

MyIMLE utilization efficiency in reeducation of pupils with special needs

Vydání

první. Brno 2010, Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí, 9 s. 2010

Nakladatel

Paido, Brno 2010

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-199-7

Klíčová slova česky

MyIMLE;interaktivní opory propojené s reálnými systémy;reedukace;Flash animace

Klíčová slova anglicky

MyIMLE;interactive support connected to real systems;reeducation;Flash animations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 10:09, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se speciálním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru.

Anglicky

Reeducation of pupils with special needs is realized by many ways and using various tools. For these purposes special software connected to PC is used. At our department, a new interactive multimedia system, which makes possible to connect Flash animations with various systems, is being developed. The hardware for this system is cheap and it is even possible for skilled users to create this hardware. The users can also create their own software in Flash. The connection of interactive multimedia animations with external systems can motivate a pupil to practice necessary activities. The paper is part of the preparatory research conducted within the research purpose.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání