2010
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
SMUTNÝ, Petr, Jakub PROCHÁZKA, Jan ŽÁK a Mojmír SNOPEKZákladní údaje
Originální název
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
Název česky
Manažerské dovednosti a jejich rozvoj v prostředí simulačních manažerských her
Název anglicky
Managerial skills and their development through business gaming simulation
Autoři
Vydání
Brno, Ekonomika a management organizací - výzkum výuka, praxe, od s. 450-457, 7 s. 2010
Nakladatel
Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5273-4
Klíčová slova česky
Management, manažerské kompetence, manažerské hry, styl vedení
Klíčová slova anglicky
Management, managerial competencies, managerial games, leadership styles
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 9. 2010 14:35, Ing. Petr Smutný, Ph.D.
V originále
Tento článek je širší součástí výzkumného úsilí multidisciplinárně složeného týmu, zaměřeného do oblasti efektivnosti stylů vedení. Protože výzkum probíhá v prostředí simulační manažerské hry, mají zde prezentované výsledky napomoci hledání odpovědi na otázku: Proč existují rozdíly mezi mírou rozvoje manažerských dovedností u dvou sledovaných skupin hráčů – top-manažerů a ostatních účastníků?
Česky
Tento článek je širší součástí výzkumného úsilí multidisciplinárně složeného týmu, zaměřeného do oblasti efektivnosti stylů vedení. Protože výzkum probíhá v prostředí simulační manažerské hry, mají zde prezentované výsledky napomoci hledání odpovědi na otázku: Proč existují rozdíly mezi mírou rozvoje manažerských dovedností u dvou sledovaných skupin hráčů – top-manažerů a ostatních účastníků?
Anglicky
The article is part of a broader effort of a multidisciplinary team aimed at leadership efficiency. As the research uses simulated environment of a management game, results presented her should help to answer questions about existing differences between levels of managerial skills development of two groups of players: top-managers of fictitious companies and the rest of the players.