OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Tatnall, Arthur. (ed.), Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2010, s. 1228-1248, 19 s. 4. ISBN 1-60566-982-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
Název česky Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky
Autoři OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hershey, New York (US), Tatnall, Arthur. (ed.), Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, od s. 1228-1248, 19 s. 4. 2010.
Nakladatel Idea Group Reference
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00045041
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 1-60566-982-2
Klíčová slova česky marketing, globální strategie, lokální strategie, internetové prezentace
Klíčová slova anglicky Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 25. 1. 2013 15:04.
Anotace
This chapter examines Web sites created by American Multinational Corporations (MNCs) in the Czech Republic. Utilizing a content analysis technique, we scrutinized (1) the type of brand Web site functions, and (2) the similarity ratings between the home (U.S.) sites and Czech sites. Implications are discussed from the Web site standardization versus localization perspective.
Anotace česky
Tato kapitola knihy zkoumá míru standardizace internetových prezentací amerických nadnárodních společností působících v ČR. Pomocí obsahové analýzy jsou prozkoumány (1) typy funkcí na internetových stránkách a (2) podobnost mezi domácí (americkou) a českou verzí stránek. Výsledky jsou zasazeny do diskuse týkající se standardizace a lokalizace v marketingu.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 12:47