k 2010

Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ

HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ

Název česky

Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ

Název anglicky

Individualization and diferentiation in foreign language teaching at primary and lower secondary school

Autoři

Vydání

ŠKOLA PRO VŠECHNY Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, 2010

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

indiviualizace; diferenciace;cizí jazyky; komunikativní přístup;

Klíčová slova anglicky

individualization; diferentiation; specific learning difficulties;foreign languages; communicative approach;
Změněno: 31. 3. 2011 16:54, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se týkal individualizace a diferenciace v cizojazyčné výuce, s přihlédnutím k potřebám a možnostem žáků se specifickými poruchami učení. Po stručném uvedení teoretických východisek byly prezentovány příklady aktivit.

Anglicky

The presentation focused on individualization and differentiation in foreign language teaching with regard to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání