PETROVÁ, Barbora. Média a volební kampaň. In BALÍK, Stanislav. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2010, s. 117-133. Srovnávací politologie, 12. ISBN 978-80-7325-224-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Média a volební kampaň
Název anglicky Media and election campaign
Autoři PETROVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010, od s. 117-133, 17 s. Srovnávací politologie, 12, 2010.
Nakladatel Centrum pro studium demokracie a kultury
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/10:00045274
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7325-224-3
Klíčová slova česky média - volby - kampaně - Česká republika
Klíčová slova anglicky média - elections - campaigns - Czech Republic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Barbora Petrová, Ph.D., učo 42491. Změněno: 11. 11. 2010 11:22.
Anotace
Kapitole se zabývá reflexí volební kampaně v médiích a prací tiskových oddělení jednotlivých politických stran.
Anotace anglicky
The chapter deals with the election campaign reflection in the Czech media and the work of the parties' press departments.
Návaznosti
MSM0021622407, záměrNázev: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 12:14