PAVLOVSKÁ, Marie. Spolupráce ZŠ s MŠ při přechodu dítěte z MŠ do školního prostředí. In Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: OU - PdF, 2010, 11 s. ISBN 978-80-7368-771-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spolupráce ZŠ s MŠ při přechodu dítěte z MŠ do školního prostředí
Název česky Spolupráce ZŠ s MŠ při přechodu dítěte z MŠ do školního prostředí
Název anglicky Cooperation of preschools and primary schools when children are leaving the preschool for school.
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání, 11 s. 2010.
Nakladatel OU - PdF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045299
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-771-7
Klíčová slova česky Předškolní vzdělávání; školní zralost; maladaptace; spolupráce; výzkumné šetření
Klíčová slova anglicky Pre school education; school maturity; bad adaptability; cooperation; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 27. 12. 2010 10:11.
Anotace
Příspěvek prezentuje závěry z výzkumných šetření, která proběhla v roce 2007 a 2009. Cílem výzkumného šetření bylo získat informace o vzájemné spolupráci mateřských škol se školami základními a také o tom, jak pedagogové napomáhají bezproblémovému přechodu dětí z MŠ do ZŠ, jaké vzájemné aktivity vyvíjejí.
Anotace anglicky
The article presents research results from 2007 and 2009. The objective of the research was to get information about cooperation between nursery schools and basic schools, to get to know how teachers help children with their transfer from one school to another and what kind of activities they do to reach their goal.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:55