KUNC, Josef, Eva NOVÁKOVÁ a Petr TONEV. Fast food řetězec McDonalds v ČR a na Slovensku: příklad difúzního procesu. In XV. česko-slovenský geografický akademický seminár. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fast food řetězec McDonalds v ČR a na Slovensku: příklad difúzního procesu
Název anglicky McDonalds in the Czech Republic and Slovakia: example of difussion process
Autoři KUNC, Josef (203 Česká republika, garant), Eva NOVÁKOVÁ (203 Česká republika) a Petr TONEV (203 Česká republika).
Vydání XV. česko-slovenský geografický akademický seminár, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00048987
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky McDonalds; difúzní proces; Česká republika; Slovensko
Klíčová slova anglicky McDonalds; difussion process; the Czech Republic; Slovakia
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D., učo 18338. Změněno: 7. 11. 2010 20:52.
Anotace
Cílem příspěvku je, na základě klasické teorie difúze inovace, poukázat a porovnat šíření nového fenoménu, jímž je fast food řetězec McDonalds, a to v ČR a na Slovensku.
Anotace anglicky
The aim of the contribution is, based on classical theory of difussion of inovation, point out and compare difussion of new phenomenon McDonalds in the Czech Republic and Slovakia
Návaznosti
GA403/09/0885, projekt VaVNázev: Prostorové modely chování v měnícím se urbánním prostředí z pohledu geografie času
Investor: Grantová agentura ČR, Prostorové modely chování v měnícím se urbánním prostředí z pohledu geografie času
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 16:09