LAZAROVÁ, Bohumíra. Mentoring jako forma kolegiální podpory a strategie dobré školy. Pedagogika. Praha: UK Pedagogická fakulta, 2010, roč. 55, 3-4, s. 254 - 264. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mentoring jako forma kolegiální podpory a strategie dobré školy
Název anglicky Mentoring as a kind of collegial support and a strategy of a good school
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogika, Praha, UK Pedagogická fakulta, 2010, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/10:00049002
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky mentoring; kolegiální podpora; začínající učitel
Klíčová slova anglicky mentoring; collegial support; beginning teacher
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 27. 4. 2011 16:42.
Anotace
Nabízíme vysvětlení obsahu pojmu mentoring a vybraných souvisejících pojmů, uvádíme cíle a význam zmíněného procesu a nabízíme také přehled některých forem mentorské podpory. Věnujeme pozornost požadavkům na mentora, jeho hlavním činnostem a přípravě. Zvažujeme podmínky a možnosti rozvoje mentoringu v českém školství.
Anotace anglicky
We offer the explanation of the concept of mentoring and selected related concepts, we present aims and sens of the mentioned process and we offer some of the forms of mentor support. We pay attention on the requirements related with the mentor work and personnality, his main activities and education. We discuss the conditions and possibilities of the development of mentoring in Czech schools.
Návaznosti
GA406/08/0176, projekt VaVNázev: Učitelé v pozdní fázi kariéry
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé v pozdní fázi kariéry
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:08