MINAŘÍKOVÁ, Eva. Diagnostická kompetence učitelů anglického jazyka a její hodnocení pomocí CPV videowebu. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-244-2593-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostická kompetence učitelů anglického jazyka a její hodnocení pomocí CPV videowebu
Název anglicky English Teachers´ Diagnostic Competence and Its Assessment through CPV Video Web
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva.
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII, 2010.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-2593-1
Klíčová slova česky Vzdělávání učitelů, diagnostická kompetence učitele, videoweb, hodnocení diagnostické kompetence učitele
Klíčová slova anglicky Teacher education, teachers diagnostic competence, Video Web, assessment of teachers diagnostic competence
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 22. 11. 2010 11:52.
Anotace
CPV videoweb je elektronické učební prostředí, které má za úkol pomocí videoukázek z reálných hodin (nashromážděných v rámci projektu CPV videostudie) propojit teorii a praxi výuky a připravit tak studenty učitelství na pedagogickou praxi. V rámci disertační práce budeme připravovat CPV videoweb anglického jazyka. Disertační výzkum bude zjišťovat úroveň diagnostické kompetence budoucích učitelů anglického jazyka, definovanou jako schopnost vidět, popsat, vysvětlit a predikovat děje ve třídě. Dílčím cílem je operacionalizovat diagnostickou kompetenci pro výzkumné uchopení, vytvořit diagnostický modul videowebu, který umožní její měření, a přispět k validizaci tohoto výzkumného nástroje porovnáním výsledků studentů v studentů na počátku studia, studentů v závěru studia a učitelů s delší pedagogickou praxí.
Anotace anglicky
The CPV Video Web is an e-learning environment that should help to interconnect the theory and practice of teaching and learning through videoclips from real lessons (videotaped in the project CPV Videostudies), and so prepare prospective teachers for their teaching practice. The CPV Video Web of English will be developed within our dissertation thesis. Dissertation research will assess the diagnostic competence of prospective English teachers, defined as an ability to see, describe, explain and predict what is happening in a classroom. The partial aims of my thesis are to operationalize the diagnostic competence for research purposes, to create a diagnostic module of the Video Web that will allow us to measure it, and to contribute to the validation of this research tool by comparing the results of student teachers at the beginning and at the end of their studies, and those of more experienced teachers
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 11:24