OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza současného stavu předprofesní přípravy u žáků s tělesným postižením. Speciální pedagogika. Praha: Univerzita Karlova v Praze - PdF, 2010, roč. 4/2010, č. 4, s. 11-23. ISSN 1211-2720.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza současného stavu předprofesní přípravy u žáků s tělesným postižením
Název česky Analýza současného stavu předprofesní přípravy u žáků s tělesným postižením
Název anglicky Analysis of Current Professional Preparation in Students with Physical Disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Speciální pedagogika, Praha, Univerzita Karlova v Praze - PdF, 2010, 1211-2720.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045498
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Předprofesní příprava; tělesné postižení; integrace; základní škola; příprava na povolání
Klíčová slova anglicky Professional preparation; physical impairment; integration; primary school; preparation for future employment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 3. 3. 2011 10:10.
Anotace
Příspěvek se zabývá předprofesní přípravou žáků s tělesným postižením v základních školách. Dále uvádíme část z výzkumu, který prezentuje názory žáků s tělesným postižením na současný stav možností výběru oboru profesní orientace a okolnosti výběru profesní přípravy u žáků s tělesným postižením.
Anotace anglicky
This article focuses on the topic of professional preparation of primary school students with physical impairments. Furthermore, we present partial outcomes of the research dealing with students opinions on current availability and variety of vocational preparation and factors influencing the choice of vocational preparation in pupils with physical disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:16