2010
Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Název česky
Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Název anglicky
Customer relationship management and corporate social responsibility
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe, od s. 171-178, 8 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/10:00045510
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5273-4
Klíčová slova česky
Společenská odpovědnost podniků, image, stakeholdeři, zákazníci, řízení vztahu se zákazníky.
Klíčová slova anglicky
corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem.
Anglicky
Paper presents particular results of inquiry focused on finding the factors of competitiveness of the companies carrying business in the Czech Republic primarily in the sphere of commerce and services with the aim to answer the question if in the surveyed companies can be the connection between the chosen factors of the corporate responsibility and chosen factors of customer relationship management found.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|