D 2010

Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku

Název česky

Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku

Název anglicky

Customer relationship management and corporate social responsibility

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe, od s. 171-178, 8 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/10:00045510

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5273-4

Klíčová slova česky

Společenská odpovědnost podniků, image, stakeholdeři, zákazníci, řízení vztahu se zákazníky.

Klíčová slova anglicky

corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem.

Anglicky

Paper presents particular results of inquiry focused on finding the factors of competitiveness of the companies carrying business in the Czech Republic primarily in the sphere of commerce and services with the aim to answer the question if in the surveyed companies can be the connection between the chosen factors of the corporate responsibility and chosen factors of customer relationship management found.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty