KLAPALOVÁ, Alena. Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku. In Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 171-178. ISBN 978-80-210-5273-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Název česky Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku
Název anglicky Customer relationship management and corporate social responsibility
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe, od s. 171-178, 8 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00045510
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5273-4
Klíčová slova česky Společenská odpovědnost podniků, image, stakeholdeři, zákazníci, řízení vztahu se zákazníky.
Klíčová slova anglicky corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 26. 1. 2013 15:33.
Anotace
Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem.
Anotace anglicky
Paper presents particular results of inquiry focused on finding the factors of competitiveness of the companies carrying business in the Czech Republic primarily in the sphere of commerce and services with the aim to answer the question if in the surveyed companies can be the connection between the chosen factors of the corporate responsibility and chosen factors of customer relationship management found.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 07:39